2020
04.25

Doom Zero

Doom Zero

Autor: Christopher Golden  (DASI-I – 30.9. 2019) Tvůrci modifikací se v současnosti díky vymoženostem nových moderních portů přímo vyžívají v tvorbě co nejdetailního prostředí plného detailů, vypiplaných vizuálních efektů a mnohdy také plně 3D prostředí, jež bývá viděno spíše v novějších, již akcelerovaných hrách, a Doom tak posouvají někam ke Quaku či Unrealu. Relativně čerstvý… více »

2020
04.20
Massacre in Romero Games

Autor: Bloom Team (6. 3. 2020) Práce herního vývojáře je pro mnoho hráčů vysněným zaměstnáním. Nejde sice podle mého názoru o žádné terno a kariéra v herním průmyslu je zejména pro řadového zaměstnance provázena nejistotou a špatnými pracovními podmínkami, jak dokladují zprávy z některých studií. Ale ocitnout se v seznamu tvůrců úspěšné hry určitě zahřeje… více »

2020
04.11
Doom 64

Verzi Doomu pro konzoli Nintendo 64 již máme na našich stránkách relativně dobře zmapovanou, a to v podobě neoficiálních portů pro PC. Jeden z prvních našich článků se zmiňuje o Doom 64:  Absolution a další recenze popisuje jeho brutalizovanou verzi Brutal Doom 64. Chybí nám pouze zmínka o ještě věrnějším portu Doom 64 EX, jenž… více »